Persoon zit in een Volkswagen en kijkt naar een mobiele telefoon

Actuele connectiviteitsaanbiedingen

Aantrekkelijke aanbiedingen en actuele promoties

Hier vindt u onze nieuwste aanbiedingen voor de online diensten van Volkswagen. Maak nu gebruik van uw prijsvoordeel op geselecteerde diensten en Upgrades1 van VW Connect, We Connect2,3 en Car-Net4 - onze promoties lopen na een bepaalde tijd af. 

Profiteer opnieuw van digitale diensten:
Tot wel 18% korting op We Connect Plus

U heeft We Connect Plus al gebruikt en dus kunnen ervaren hoe handig een slimme assistent kan zijn voor uw dagelijkse mobiele leven. Blijf van dat gemak genieten en pak die 18% korting. Exclusief voor iedereen die weer van luxe wil genieten. Alleen met korting verkrijgbaar tussen 9 en 23 oktober 2024. 

5.
Houd er rekening mee dat de afprijzingen voor bepaalde upgrades kunnen variëren, afhankelijk van het modeljaar en de productiedatum. De hoofdgebruiker kan de beschikbare Upgrades voor de betreffende wagen bekijken in de In-Car-shop van het infotainmentsysteem of in de Volkswagen Connect Shop op connect-shop.volkswagen.com. Uw Volkswagen-partner adviseert u daarnaast graag bij vragen over upgrades en de beschikbaarheid ervan.

Beter door het verkeer

Van navigatie in realtime tot intelligente routeplanning: Met de uitgebreide navigatiediensten bespaart u tijd en gaat u meer ontspannen naar uw reisdoel: 

Dit is misschien ook interessant voor u

Upgrades. Rust uw Volkswagen naderhand uit met gekozen extra functies.

Frau sitzt in VW Tiguan auf Rücksitzbank und verwendet über Tablet We Connect

Activeren van VW Connect en We Connect. Hier leest u hoe u de mobiele onlinediensten kunt activeren.

Dit is misschien ook interessant voor u

Disclaimer van Volkswagen

1.
Voor de aanschaf van upgrades hebt u een Volkswagen ID gebruikersaccount, een geldig VW Connect- / We Connect-contract en uw verificatie als hoofdgebruiker, d.w.z. de koppeling van uw gebruikersaccount aan een specifieke wagen, nodig. Verder is het noodzakelijk dat de wagen over de voor de desbetreffende upgrade benodigde technische functies en software beschikt. De beschikbaarheid van upgrades kan ook afhangen van het modeljaar en de productiedatum. De hoofdgebruiker kan afhankelijk van het modelde voor de betreffende wagen beschikbare Upgrades in de In-Car-shop van het infotainmentsysteem of in de Volkswagen Connect shop op connect-shop.volkswagen.com bekijken. Artikelen tegen betaling kunnen in de In-Car shop en/of in de Volkswagen Connect shop worden aangeschaft met behulp van de op dat moment weergegeven en beschikbare betaalmiddelen. De beschikbaarheid van upgradefuncties in de webshop en de In-Car-shop kan van elkaar verschillen. Uw Volkswagen-partner adviseert u daarnaast graag bij vragen over upgrades en de beschikbaarheid ervan. Aangekochte en geactiveerde upgrades blijven bij de wagen, kunnen door alle bestuurders worden gebruikt en zijn niet overdraagbaar naar andere wagens.
2.
Wanneer u een nieuwe wagen koopt, hebt u de optie om de digitale diensten van VW Connect resp. VW Connect Plus of We Connect resp. We Connect Plus gedurende de eerste gratis contractperiode te gebruiken. Om de VW Connect- resp. VW Connect Plus- of We Connect- resp We Connect Plus-diensten te gebruiken, hebt u een Volkswagen ID gebruikersaccount nodig en moet u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Nadat u het Volkswagen ID gebruikersaccount met succes hebt aangemaakt en hebt gekoppeld aan uw wagen, kunt u gedurende een eerste contractperiode gratis gebruikmaken van de wagen-, land-, software- en uitvoeringsafhankelijke digitale diensten. Bovendien moet er online op www.myvolkswagen.net of via de app Volkswagen” (verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store) een afzonderlijk VW Connect- of VW Connect Plus- dan wel We Connect- of We Connect Plus-contract worden afgesloten met Volkswagen AG. De werkelijke duur van de gratis contractperiode hangt af van wanneer u de digitale diensten activeert. De gratis aangeboden initiële contractduur begint uiterlijk vanaf de negentigste dag na de eerste levering automatisch te lopen. U kunt de exacte contractduur voor uw specifieke wagen bekijken op myVolkswagen https://www.myvolkswagen.net. Voor klanten met VW Connect en VW Connect Plus geldt: Het gebruik van de mobiele onlinediensten wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. Voor het gebruik van de wifihotspot zijn via de externe partner Cubic Telecom tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen kunnen worden gebruikt. Het datavolume van deze pakketten kan door alle gebruikers en inzittenden in de wagen worden gebruikt. Informatie over voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen vindt u op vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen deze diensten worden gebruikt via een mobiel eindapparaat (zoals een smartphone) dat als mobiele wifihotspot kan fungeren. In dit geval is de overeenkomstige dienstfunctie enkel met een bestaand of via een afzonderlijk af te sluiten contract voor mobiele telefonie tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het uitwisselen van gegevens via internet kunnen, afhankelijk van het tarief voor mobiele telefonie en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) ontstaan. Voor klanten met We Connect en We Connect Plus geldt: Het gebruik van de mobiele onlinediensten wordt mogelijk gemaakt via een geïntegreerde internetverbinding. Voor het gebruik van de streamingdiensten, enkele In-Car-apps en de wifi-hotspot zijn bij mobiele provider “Cubic Telecom“ tegen betaling datapakketten verkrijgbaar, die binnen de beperkingen van de netwerkdekking in talrijke Europese landen kunnen worden gebruikt. Het datavolume van deze pakketten kan door alle gebruikers en inzittenden in de wagen worden gebruikt. Informatie over voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen vindt u op vw.cubictelecom.com. Alternatief kunnen deze diensten worden gebruikt via een mobiel eindapparaat (zoals een smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dat geval zijn de overeenkomstige diensten enkel met een bestaand toestel of via een afzonderlijk af te sluiten contract voor mobiele telefonie tussen u en uw mobiele provider en binnen de dekking van het mobiele netwerk beschikbaar. Door het uitwisselen van gegevens via internet kunnen, afhankelijk van het tarief voor mobiele telefonie en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) ontstaan. Voor het gebruik van de gratis app Volkswagen” zijn een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten contract voor mobiele telefonie tussen u en uw mobiele provider vereist.    Welke diensten in de pakketten We Connect en We Connect Plus dan wel VW Connect en VW Connect Plus zijn inbegrepen, kan van land tot land verschillen. De beschikbaarheid is ook afhankelijk van het model van de wagen, de uitrusting en de geïnstalleerde softwareversie. Dit geldt ook voor de diensten van derden. De diensten staan ter beschikking voor de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de looptijd inhoudelijk gewijzigd resp. stopgezet worden. Meer informatie vindt u op connect.volkswagen.com en bij uw Volkswagen-partner. Voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobiele provider. 
3.
Wanneer u een nieuwe wagen koopt, hebt u gedurende de initiële contractperiode de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van de digitale diensten van VW Connect (Plus), We Connect (Plus) of VW Connect (Basic/Navigatie). Om de diensten van VW Connect (Plus), We Connect (Plus) of VW Connect (Basic/Navigatie) te gebruiken, hebt u een Volkswagen ID gebruikersaccount nodig en dient u in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Nadat u het Volkswagen ID gebruikersaccount met succes hebt aangemaakt en hebt gekoppeld aan uw wagen, kunt u gedurende een eerste contractperiode gratis gebruikmaken van de wagen-, land-, software- en uitvoeringsafhankelijke digitale diensten. Hiervoor hebt u een afzonderlijk contract met Volkswagen AG nodig voor VW Connect (Plus), We Connect (Plus) of VW Connect (Basic/Navigation). U kunt dit online op www.myvolkswagen.net of via de Volkswagen-app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) afsluiten. De werkelijke duur van de gratis contractperiode hangt af van wanneer u de digitale diensten activeert. De gratis aangeboden initiële contractduur begint uiterlijk vanaf de negentigste dag na de eerste levering automatisch te lopen. U kunt de exacte contractduur voor uw specifieke wagen bekijken op myVolkswagen www.myvolkswagen.net. Enkele mobiele onlinediensten van We Connect / We Connect Plus of VW Connect / VW Connect Plus kunnen alleen via de app Volkswagen” worden gebruikt. Voor het gebruik van de gratis app is een smartphone met een geschikt besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten mobieletelefoniecontract tussen u en uw mobiele provider. Door het uitwisselen van gegevens via internet kunnen, afhankelijk van het tarief voor mobiele telefonie en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) ontstaan.  De mobiele onlinediensten zijn gedurende de overeengekomen contractduur beschikbaar en kunnen tijdens de contractduur aan inhoudelijke veranderingen onderhevig zijn. Welke diensten in de pakketten We Connect en We Connect Plus dan wel VW Connect en VW Connect Plus zijn inbegrepen, kan van land tot land verschillen. De beschikbaarheid is ook afhankelijk van het model van de wagen, de uitrusting en de geïnstalleerde softwareversie. Dit geldt ook voor de diensten van derden. Meer informatie vindt u op connect.volkswagen.com en bij uw Volkswagen-partner. Houd ook rekening met de actuele algemene voorwaarden voor de digitale diensten van de ID. -familie. 
4.
Om gebruik te kunnen maken van de Car-Net-diensten, heeft u een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig en moet u zich aanmelden met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Daarnaast moet online een afzonderlijk contract afgesloten worden met Volkswagen AG. Om de diensten gedurende de volledige looptijd te kunnen gebruiken, heeft u na de overhandiging van het voertuig 90 dagen de tijd om de auto via www.myvolkswagen.net of de app Volkswagen’ (verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store) te registreren. Als u de auto op een later tijdstip registreert, wordt de duur van de gratis looptijd ingekort. U kunt de mobiele onlinediensten van Car-Net ‘Guide & Inform’ alleen gebruiken in combinatie met de optionele uitrustingen Discover Media en Discover Pro. Daarnaast hebt u een mobiel apparaat met internettoegang (zoals een smartphone) nodig dat in staat is als mobiele wifi-hotspot te fungeren. Als alternatief kan met de telefooninterface “Business“ in combinatie met het navigatiesysteem Discover Pro een mobiele telefoon met remote SIM Access Profile (rSAP) of een simkaart met telefoon- en dataoptie worden gebruikt. De Car-Net-diensten zijn uitsluitend met een bestaand of afzonderlijk af te sluiten contract voor mobiele telefonie tussen u en uw mobiele provider en enkel binnen het bereik van het betreffende mobiele netwerk mogelijk. Door het uitwisselen van datapakketten via internet kunnen, afhankelijk van uw mobieletelefonietarief en met name bij gebruik in het buitenland, extra kosten (bijv. roamingkosten) ontstaan. Vanwege de datavolumes waarmee het gebruik van de Car-Net-diensten gepaard gaat, wordt een contract met een flatrate databundel bij uw mobieletelefonieprovider ten zeerste aanbevolen. Voor het gebruik van de gratis Volkswagen-app is een smartphone met het besturingssysteem iOS of Android nodig, alsmede een simkaart met dataoptie en een bestaand of afzonderlijk af te sluiten contract voor mobiele telefonie tussen u en uw mobiele provider. De beschikbaarheid van de Car-Net-diensten kan verschillen per land. De diensten zijn gedurende de overeengekomen contractduur beschikbaar en kunnen tijdens de contractduur aan inhoudelijk veranderingen onderhevig zijn. Nadere informatie over Car-Net kunt u vinden op connect.volkswagen.com en bij uw Volkswagen-partner; voor informatie over tariefvoorwaarden voor mobiele telefonie kunt u terecht bij uw mobieletelefonieprovider.